Poem

Poem

Man on earth
Is a resident of
Temporary abode
Both
The virtouus and the evil
Pass away!
Alas !alas! alas!

Neither the old
Nor the hansome youth
Survive here
All die!
Alas!alas!alas(

(Now the world says)
Iam very colourful
I was happy with humans
But they had to leave me
Yes,
They departed alone!
Alas !Alas !Alas!

The persian hercules & pharoah
The edermite ruler shadad and qaroon
All moved to rave empty handed!
Alas!Alas!Alas !

Those who amassed wealth
Who spent less for fear of
Losing therir wealth
Breathed therir last giving no alms
and charity
To those
Who deserved it
Alas alas ! alas!

Yes ,the inhabitants of this earth
Led their lives withhout any aim
Without striving to have paradise
Dide at last
Alas! Alas! Alas!

We have come into existene
Only for time being
Do something good and virtuous
Or else
You shall repent surely!
Alas! Alas! Alas!

We are
Transient in this earth
Cling it not
oh muslims & hindus
Alas ! Alas! Alas!

Powerful, vibrant giants
Were born here
But alas!
their souls
Departed them!
Alas! Alas! Alas!

For some little money
They split up with many
And finally
dide without practising divine law
Alas! Alas ! Alas

( again the world says)
I shall perish!i
I shall be no more!
And only one Enormous Being (god)
Shall remain forever
Before whom
All the creatures of the world
Shall bow!
Alas ! Alas !alas!

Belevers die and diselievers die!
All sorts of people die
Alas!Alas !Alas!

Don’t love me too much!
Don’t be attached to me!
Give your heart to your lord
Alas! Alas! Alas

If you do good here
You shall get reward there
As you sow so shall you reap
Alas! Alas! Alas!

You have misunderstanding
With many,my love!
change your life style
Or else
You will have to pay
The heavy price
Alas!Alas !Alas !

Before you cease to live
Before you move to grave
Pray to god for your
Forgiveness!
Alas ! alas ! alas

You have got to die;
death is inevitable
Never hurt the feelings
Of others
Sami also will die!
Alas! Alas! Alas!
https://mail.google.com/mail/?ui=2&ik=79b6b9bf14&view=att&th=12e0b88062d07a42&attid=0.1&disp=inline&zw


نعت شریف
٫ اعلیٰ حضرت  احمد رضا خاں بریلوی رحمة اللہ علیہ


محمد مظہرِ کامِل ہے حق کی شانِ عزّت کا
نظر آتا ہے اِس کثرت میں کچھ انداز وحدت کا

یہی ہے اصلِ عالم، مادّہ ایجاد خلقت کا
یہاں وحدت میں برپا ہے عجب ہنگامہ کثرت کا

گدا بھی منتظر ہے خلد میں نیکوں کی دعوت کا
خدا دن خیر سے لائے سخی کے گھر ضیافت کا

گنہ مغفور، دل روشن، خنک آنکھیں، جگر ٹھنڈا
تعالیٰ اللہ ماہِ طیبہ عالم تیری طلعت کا

نہ رکھی گل کے جوشِ حسن نے گلشن میں جا باقی
چٹکتا پھر کہاں غنچہ کوئی باغِ رسالت کا

بڑھا یہ سِلسلہ رحمت کا دورِ زلفِ والا میں
تسلسل کالے کوسوں رہ گیا عصیاں کی ظلمت کا

صفِ ماتم اٹھے خالی ہو زنداں ٹوٹیں زنجیریں
گنہگارو! چلو مولیٰ نے در کھولا ہے جنّت کا

سکھایا ہے یہ کس گستاخ نے آئینہ کو یارب
نظارہ روئے جاناں کا بہانہ کرکے حیرت کا

اِدھر امّت کی حسرت پر اُدھر خالق کی رحمت پر
نرالا طور ہوگا گردشِ چشمِ شفاعت کا

بڑھیں اِس دَرجہ موجیں کثرتِ افضالِ والا کی
کنارہ مل گیا اس نہر سے دریائے وحدت کا

خمِ زلفِ نبی ساجد ہے محرابِ دو ابرو میں
کہ یارب تو ہی والی ہے سیہ کارانِ امّت کا

مدد اے جو ششِ گریہ بہادے کوہ اور صحرا
نظر آجائے جلوہ بے حجاب اس پاک تربت کا

ہوئے کمخوابیِ ہجراں میں ساتوں پردے کمخوابی
تصور خوب باندھا آنکھوں نے استارِ تربت کا

یقیں ہے وقتِ جلوہ لغزشیں پائے نگہ پائے
ملے جوشِ صفائے جسم سے پابوس حضرت کا

یہاں چھڑکا نمک واں مرہمِ کافور ہاتھ آیا
دلِ زخمی نمک پروردہ ہے کس کی ملاحت کا

الٰہی! منتظر ہوں وہ خرامِ ناز فرمائیں
بچھا رکھا ہے فرش آنکھوں نے کمخوابِ بصارت کا

نہ ہو آقا کو سجدہ آدم و یوسف کو سجدہ ہو
مگر سدِّ ذرائع ادب ہے اپنی شریعت کا

زبانِ خار کِس کِس درد سے اُن کو سناتی ہے
تڑپنا دشتِ طیبہ میں جگر افکارِ فرقت کا

سِرھانے ان کے بسمل کے یہ بے تابی کا ماتم ہے
شہِ کوثر ترحّم تشنہ جاتا ہے زیارت کا

جنھیں مَرقد میں تا حشر امّتی کہ کر پکارو گے
ہمیں بھی یاد کرلو اُن میں صدقہ اپنی رحمت کا

وہ چمکیں بجلیاں یارب تجلّی ہائے جاناں سے
کہ چشمِ طور کا سُرمہ ہو دِل مشتاق رُویت کا

رضائے خستہ جوشِ بحرِ عصیاں سے نہ گھبرانا
کبھی تو ہاتھ آجائے گا دامن اُن کی رحمت کا
 

The End of Rotten Moslems

The End of Rotten Moslems


نهاية المسلمين المفسدين

‘Yeh  kaynaat abhee  naa  tamaam hei shayad,
Ke  aa rahee hei dama dam sada-ey  ‘Kun-fayakoon.

( This Universe is perhaps still incomplete,
As the voices of ‘Kun-fayakoon’(become!) are coming continuously)
                                                                           ‘Iqbal’


ربما سيبقى هذا الكون غير مكتملا ويستمر الصوت ( كن فيكون ) يأتي مستمراا ************************************************************
As the unruly mob of  the  perverted Maulvi,
With all  possible means to debase Islam;
Are forging ahead on the deadly prowl,
To invent  numberless faiths of their brand.
بينما يتحرك التجمهر المدمِّـر للمفسدين،
وبكل ما يملكون من وسائل لينتقصوا من مكانة الاسلام،
وبينما هم يزيفون حقائق فاسدة،
كي يخترعوا العديد من عقائد جديدة غير مقبولة.

As the success of their  evil designs witness,
The peak of the hatred , and fratricidal wars;
The  enemy  applauding the  Maulvi’s  feat,
While both play  havoc in the Muslim world.
 وبينما يُظهرهؤلاء المدَّعين نجاح عقائدهم الشريرة ,
وقمة عقائد الكره لديهم , بحروب قاتلة .
يهلل هؤلاء الأعداء لتلك الأعمال ,
ويوجهونها لدمار العالم الاسلامي .

In the midst of the dark and hovering  gloom,
My prescient sight and the divinity within;
Are bringing the flashes before my eyes,
Which make me shudder, as I give them words.
في وسط هذا الحزن المظلم المتأرجح
تستنير بصيرتي الالهية ,
ويظهر الوميض في عيوني,
فأرتجف لآبيّـن كلماتـــــــــي,

The wails and screams are  piercing the air,
The world is littered with the heaps of dead;
The  flooded  streams of the Muslim blood , 
Have made   the ocean and earth total red.
فالصراخ والعويل يخترق الفضاء,
والعالم يتكدس بأكوام الموتــــــى,
والجداول تفيض بدماء المسلمين ,
فتظهر المحيطات والأراضي قانية حمـراء .

Like millions  of chickens culled to check the flu,
The  Maulvi who vitiated  the  Islamic theme ;
Being slaughtered on the streets  in a ruthless way,
To disinfect the community for centuries to come.
 تظهر وكأن ملايين الفراخ تعاني المرض
والمدمرون يفسدون الفكر الاسلامي,
ويذبحونه في الشوارع بأبشع الأساليب,
ليلوِّثوا مجتمعات القرون القادمة.

The Royals and  Heads  of  the Muslim land,
Who made their peoples nothing, but slaves;
Being dragged   from their gorgeous  resorts,
And hanged  in the open,  for vultures to eat.
الملوك والروساء في عالم الاسلام,
الذين جعلوا من شعوبهم كالعبيــــد,
صاروا يسحبون من بيوتهم الفاخرة ,
ويعلقون في العراء , لتأكلهم الوحــــــوش . 

It might look like  the doom of  Allah’s  Deen ,
But it will augur well for the end of rotten Muslims;
On the  horizon  now appears a  burning flame ,
The Divine Message emerging with pristine force.
ربما يكون هذا  قــدَ رُ اللـــه
ربما ينبِّـؤ هذا نهاية كل المسلمين الفاسدين .
ففي الأفق يظهر لهب يحـترق ,
فالرسالة الالهيـــة ستأتي لنا بقوة أصيلة .

The  vast multitudes from  across the world,
Whose vision was blurred by  varied  biases;
Open their hearts  to the last word of God,
Rush like  the  army of locust   to their  Lord.
والجموع الغفيرة في كل أنحاء الأرض ,
تتجـه رغم ضبابياتها وبمختلف اتجاهاتها,
وبقلوبها المؤمنة المتفتحة , تتجه إلى اللـــــــه.
كجيش من الجراد تتجه إلى سيدها وخالقها.  

With  reverential  sounds of  solemn  trust,
Resounding through  every  length and  width;
The  huge  crowds thronging Allah’s House,
Bowing their   heads and seeking His refuge.
تتجه إليه سبحانه بقوى التبجيل والوقار وبكامل الثقة والأمل,
تتجه من كل صوب وحول , ومن كل عرض وطول,
جماهير العباد , تقدس وتكبر ربها اللــــه سبحانه ,
تحني رؤوسها وهاماتها لتطلب النجاة والملجـــأ.

As they pledge their life to the eternal belief,
Which for ages was eclipsed by a pack of lies ;
Jibraeel  is   proclaiming from the  heavens,
Allah’s  words , once  brought to the earth.
إنهم يكرسون حياتهم لعقيدتهم الاسلامية الخالدة,
تلك العقيدة التي أفسدتها أكوام الأكاذيب.
إن جبريـــل عليه السلام ما زال يردد في السماوات,
يردد كلمـات اللــه سبحانه التي أرسلها لهذه الأرض .

“Iza  ja -aa Nasrullahe wal-fat-ho,
Warayatannasa yad khuloonaa  feedee Nillahey afwaja,
Fasabbeh  Be-hamde Rabbika wastagfirho innahoo kaanaa tawwaba.”

( When comes the help of  Allah, and Victory,
And thou dost see the People enter Allah’s Religion in crowds,
Celebrate the Praises  of thy Lord, and pray for His forgiveness:
For He is  Oft-Returning (In forgiveness)
************ ********* ********* ********* ****

‘Har  na-ee tameer ko laazim hei takhreebey tamam,
Hei  is-hee mein  mushkilatey zindaganee kee kushood.’

( It is imperative that total destruction must precede every new construction,
In this process lies the solution of all the troubles of life.)

(Indian Republic Day)

January,23,2011

  26th January Sings a Song
         (Indian Republic Day)
************************
Every year, I appear with a shining  story,
Many  scandals  are  added to  my  glory.
My  guardians have a  distinguished  tale,
No  matter,  if  they are  male or    female.
A  selfless  spirit , they  possess  and  hail,
In Swiss banks, they have put me on  sale.
Through  their  deeds,  speaks  my  health,
These scams are only a sign of my wealth.
I want to finish this lowly depressed class,
Let  the poor die, as in heat, dies the grass.
They are the darkest  patches on my name,
Let    them  not   spoil my  burning  flame.
My  grandeur  can  be  seen at  India  Gate,
Do not  fail to come to  Delhi on  this date.
Make  up  your mind, else you will be late,
You will really see , how  strong  is my fate.
************************************

Dr. Mustafa Kamal Sherwani,LL.D.
Sherwani Nagar, Sitapur Road
Lucknow, U.P. India

انسان کے کرتوت اور شیطان کی تمنا

سید طالب خوندمیری مرحوم  کی ایک نظم بعنوان ابلیس خدا کے دربار میں   ۔
پیشکش : سید رحیم

انسان کے کرتوت اور شیطان  کی تمنا

تونے جس وقت یہ انسان بنایا یارب

اس گھڑی مجھ کو تو اک آنکھ نہ بھایا یارب
اس لئے میں نے سر اپنا نہ جھکا یا یارب

لیکن اب پلٹی ہے کچھ ایسی ہی کایا یارب
عقل مندی ہے اسی میں کہ میں توبہ کرلوں
سوچتا ہوں کہ اب انساں کو سجدہ کرلوں

ابتدءاً  تھی بڑی نرم طبیعت اس کی

قلب وجان پاک تھے شفاف تھی طینت اس کی
پھر بتدریج بدلنے لگی خصلت اس کی

اب تو خود مجھ پہ  مسلط ہے شرارت اس کی
اس سے پہلے کہ میں اپنا ہی تماشہ کرلوں
سوچتا ہوں کہ اب انساں کو سجدہ کرلوں

بھردیا تونے بھلا کونسا فتنہ اس میں

پکتا رہتا ہے ہمیشہ کوئی لاوہ  اس میں
ایک اک سانس ہے اب صورتِ شعلہ اس میں

آگ موجود تھی کیا مجھ سے زیادہ اس میں؟
اپنا آتش کدہ ٔ ذات ہی  ٹھنڈا کرلوں
سوچتا ہوں کہ اب انساں کو سجدہ کرلوں

اب تو یہ خوں کے بھی رشتوں سے اکڑ جاتا ہے

باپ سے ' بھائی سے ' بیٹے سے بھی لڑجاتا ہے
جب کبھی طیش میں ہتھے سے اکھڑ جاتا ہے

خود مرے شرکا توازن بھی بگڑ جاتا ہے
اب تو لازم ہے کہ میں خود کو ہی سیدھا کرلوں
سوچتا ہوں کہ اب انساں کو سجدہ کرلوں

مری نظروں میں تو بس  مٹی کا مادھوتا بشر

میں سمجھتا تھا اسے خود سے بہت ہی کمتر
مجھ پہ پہلے نہ کھلے اس کے سیاسی جوہر

کان میرے بھی کترتا ہے یہ لیڈر بن کر
شیطنت چھوڑ کے میں بھی یہی دھندہ کرلوں
سوچتا ہوں کہ اب انساں کو سجدہ کرلوں

اب جھجکتا ہے نہ ڈرتا ہے نہ شرماتا ہے

نت نئی فتنہ گری روز یہ دکھلاتا ہے
اب یہ ظالم مرے بہکاوے میں کب آتا ہے

میں برا سوچتا  رہتا ہوں یہ کرجاتا ہے
کیا ابھی اس کی مریدی کا ارادہ کرلوں
سوچتا ہوں کہ اب انساں کو سجدہ کرلوں

اب جگہ کوئی نہیں میرے لئے دھرتی پر

مرے شر سے بھی سِوا ہے یہاں انساں کا شر
اب تو لگتا ہے یہی فیصلہ مجھ کو بہتر

اس سے  پہلے کہ پہونچ جائے وہاں سوپر پاور
میں کسی اور ہی سیارے پہ قبضہ کرلوں
سوچتا ہوں کہ اب انساں کو سجدہ کرلوں

ظلم کے دام بچھائے ہیں نرالے اس نے

نت نئے پیچ عقائد میں بھی ڈالے اس نے
کردئے قید اندھیروں میں اجالے اس نے

کام جتنے تھے مرے سارے سنبھالے اس نے
اب تو خود کو میں ہر ایک بوجھ سے ہلکا کرلوں
سوچتا ہوں کہ اب انساں کو سجدہ کرلوں

استقامت تھی کبھی اس کی مصیبت مجھ کو

اپنے ڈھپ پر اسے لانا تھا قیامت مجھ کو
کرنی پڑتی تھی بہت اس پہ مشقت مجھ کو

اب یہ عالم ہے کہ دن رات ہے فرصت مجھ کو
اب کہیں گوشہ نشینی میں گذارہ کرلوں
سوچتا ہوں کہ اب انساں کو سجدہ کرلوں

مست تھا میں ترے انساں کی حقارت کرکے

خود پہ نازاں تھا بہت تجھ سے بغاوت کرکے
کیا ملا مجھ کو مگر ایسی حماقت کرکے

کیا یہ ممکن ہے کہ پھر تری اطاعت کرکے
اپنے کھوئے ہوئے رتبہ کی تمنا کرلوں
سوچتا ہوں کہ اب انساں کو سجدہ کرلوں

سید طالب خوندمیری